FAQ
Vaakgestelde vragen
Algemene vragen
Ik weet niet waar ik ben of precies sta en phaaladres is onbekend. Kan ik alsnog een taxi bestellen?
Ja, u kunt via Whatsapp een taxi bestellen en uw locatie doorgeven. Wij sturen dan spoedig een taxi naar uw GPS locatie.
Onze taxi’s zijn gemiddeld tussen 5 en 10 minuten aanwezig bij de klant. Dit verschilt natuurlijk per dagdeel. Neem contact op met ons voor een actueel wachttijd.
Ja dat kan. U kunt bij ons ook een taxi voor een later tijdstip bestellen. Ook alvast reserveren voor een andere datum is mogelijk.
U kunt bij Taxi Haag ook een taxi bestellen om u op te halen bij een bepaalde halte, stop of station. U dient ons wel de juiste ophaallocatie door te geven. Dit kunt u gemakkelijk doen door via Whatsapp een taxi te bestellen en uw GPS locatie met ons te delen.
Ja, bij Taxi Haag kunt u er voor kiezen om door ons opgehaald te worden indien u naar Den Haag of omstreken vervoerd moet worden. Wij hanteren hier aantrekkelijke vaste tarieven voor zodat u nooit teveel betaalt.
Wanneer u een taxi bij ons telefonisch of via Whatsapp bestelt, wordt de rit ook telefonisch of via Whatsapp bevestigd. Wanneer u online een taxi bestelt, wordt de rit per email bevestigd.
Wij hebben op z’n minst uw naam en een ophaaladres nodig. Indien mogelijk ook een telefoonnummer zodat de chauffeur u bij aankomst kan bellen.
Vragen over taxitarieven
Ja, indien u een rit nodig heeft van regio Den Haag naar een bestemming buiten regio Den Haag, dan hebben wij daar lage vaste tarieven voor. Bekijk onze vaste tarieven pagina voor meer informatie of neem contact op per telefoon of Whatsapp.
Voor een rit van regio Den Haag naar Schiphol Airport betaalt u bij ons slechts €50,-. Bekijk onze Schiphol Taxi Den Haag pagina voor meer informatie of reserveer een taxi direct via 070 22 11 694 of Whatsapp.
Wij halen u graag op van Schiphol Airport indien u naar regio Den Haag moet. Wel vragen wij u om uw vluchtnummer met ons te delen zodat wij ten alle tijden rekening kunnen houden met een vervroegd- of vertraagde vlucht. Zo weet u ook altijd zeker dat de chauffeur op tijd aanwezig is u op te halen.
Voor een rit van regio Den Haag naar Schiphol Airport betaalt u bij ons slechts €60,-.
Bekijk onze Schiphol Taxi Den Haag pagina voor meer informatie of reserveer een taxi direct via 070 22 11 694 of Whatsapp.
Voor een rit van regio Den Haag naar (of terug) Rotterdam The Hague Airport betaalt u bij ons slechts €35,-. Bekijk onze Taxi Den Haag Rotterdam Airport pagina voor meer informatie of reserveer een taxi direct via 070 22 11 694 of Whatsapp.
Voor een rit van regio Den Haag naar (of terug) Eindhoven Airport betaalt u bij ons slechts €170,-. Bekijk onze Taxi Den Haag Eindhoven Airport pagina voor meer informatie of reserveer een taxi direct via 070 22 11 694 of Whatsapp.
Wij hebben aantrekkelijke lage tarieven voor ritten van regio Den Haag naar diverse luchthavens (en terug). Bekijk onze luchthaven tarieven pagina voor meer informatie of reserveer een taxi direct via 070 22 11 694 of Whatsapp.
Er is geen prijsverschil tussen een personenauto/sedan en een stationwagen. In beide voertuigen mogen mamximaal 4 personen samen reizen. Een taxibus heeft een ander tarief. Met een taxibus kunnen maximaal 8 personen tegelijkertijd reizen. Voor de huidige tarieven kunt u terecht op onze taxi tarieven pagina. Hier staat ook een specificatie over de opbouw van de tarieven.
Ja. Wij raden alle passagiers aan om de baggage door de chauffeur in de taxi te laten plaatsen. Zo voorkomt u eventuele schade aan uw eigendommen en schade aan het voertuig.
Vragen over de taxirit
In een personenauto (sedan en stationwagon) mogen er maximaal 4 passagiers vervoerd worden. In een taxibus mogen er maximaal 8 passagiers vervoerd worden.
Ja, u kunt de chauffeur vragen of hij spotify heeft waar u eigen muziek kunt kiezen. Steeds meer taxi’s maken gebruik van een TaxiTab waarop u zelf eigen muziek kunt uitkiezen. Sommige chauffeurs hebben een AUX-kabel die u met uw eigen toestel kunt koppelen om muziek af te spelen.
Ja, steeds meer taxi’s van Taxi Haag worden uitgerust met een WIFI hotspotverbinding. Vraag tijdens het bestellen van een taxi als u specifiek een taxi met gratis WIFI nodig heeft.
Onze chauffeurs rijden over het algemeen altijd de meest efficiënste korte route. Het kan voorkomen dat de chauffeur tijdens drukte of spitsuren u vraagt of u misschien de snelste route wilt rijden.
Ja, wij accepteren ook boekingen voor korte taxiritten.
Betalingen
Ja, alhoewel ons voorkeur naar pinnen gaat.
Ja, in al onze taxi’s kunt u ook betalen met uw pinpas.
Ja, in al onze taxi’s kunt u ook betalen met uw credit card.
Ja, wij bieden namelijk ook een dienst aan: zakelijk vervoer en contractvervoer. Indien u op rekening wilt rijden kunt u contact opnemen met ons via 070 22 11 694 of via Whatsapp.
Heeft u speciale wensen?
Wij kunnen u alleen vervoeren indien u uit de rolstoel kunt komen en als de rolstoel inklapbaar is. Indien dit het geval is, geef dit dan ook door tijdens het bestellen van een taxi zodat we een ruime taxi voor u boeken.
Ja, dat kan. Bij ons kunt u tijdens het bestellen doorgeven indien u een taxi met kinderzit nodig heeft.
Ja, dat kan. Bij ons kunt u tijdens het bestellen doorgeven indien u een taxi met babystoel nodig heeft. Een eis is wel dat een van de ouders van de baby meereizen.
Eten tijdens een rit is verboden om vervuiling en geuren tegen te gaan. Drinken is over het algemeen verboden, tenzij u onwel bent/wordt. Indien u alsnog wilt drinken, dan is het drinken van een water in een afsluitbare fles toegestaan.
Voorwerp verloren of een klacht
Als u denkt een voorwerp te zijn verloren of vergeten, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze telefooncentrale via 070 22 11 694 of via Whatapp. Als uw eigendom gevonden is kunnen we het alsnog terugbrengen of laten ophalen.
Heeft u een klacht? Deze kunt u via het klachtenformulier indienen. Wij zullen zo spoedig mogelijk uw klacht afhandelen, en indien nodig, contact met u opnemen.